۱۳۸۷ اردیبهشت ۲, دوشنبه

اولین نگارش

سلام ؛ من امیر مددی هستم و تصمیم دارم در این وبلاگ شعرهای خود را منتشر کنم .البته امکان دارد بعضی ها، این نوع نوشته ها را شعر ندانند . امروزه شعر گفتن به سبک کلاسیک ( غزل و قصیده و ... ) با حال و روز و خصوصیات دنیایی که در آن زندگی می کنیم ، کمی سخت و ناهمگون است و شاید برای بیان مفاهیمی که قصد داریم آنها را به زبان بیاوریم ، باید از زبان و واژه های ساده تری استفاده کنیم .از طرفی شعرهایی نیز که در ترانه های امروزی استفاده می شود و به اسم شعر نو مطرح می گردند ، در بسیاری از موارد فاقد محتوا یا مضمون قابل تاملی هستند. نوشته های من نیز از این قاعده مستثنی نیستند و فقط بیانگر مسائلی هستند که در آن لحظه به آنها فکر می کرده ام و البته باید اعتراف کنم که اصلا توان شعر گفتن به سبک و سیاق کلاسیک را هم ندارم . از این رو هیچ اصراری بر شعر نامیدن آنها ندارم ، همانطور که در بسیاری از ترانه های معروف دنیا نیز از کلمه Words به جای Poem استفاده می شود . به نظر من قالب نوشته مهم نیست ، بلکه احساسی که از خواندن آن به خواننده دست می دهد ، مهم است .

هیچ نظری موجود نیست: